PACIFIQUEM L´AVINGUDA PRÍNCEP D´ ASTURIES
AVINGUDA SI AUTOVIA NO
Els veïns i comerciants del Príncep d'Astúries portem a terme una campanya de pacificació de l'Avinguda proposant a les autoritats corresponents les seguents mesures :
- Reducció dels carrils de circulació i reestructuració de l'Avinguda per tal de disminuir l'excesiva contaminació acústica i la velocitat del trànsit rodat.
- La modernització del transport metropolità, per disminuir la contaminació acústica i atmosfèrica.
- Eixamplar les voreres, incloure-hi més arbres nova il.luminació per facilitar que els veïns gaudeixin amb seguretat d'una Avinguda pensada pels vianants i dinamitzamant l'activitat comercial de la zona.
- Més seguretat i presència policial, en especial els caps de setmana.
- Zones de càrrega i descàrrega.
- Un carrer amigable i pacific , amb nens que vagin a l´escola tranquils , amb avis que pugin caminar .
- Que les persones amb minusvalíes hi puguin transitar normalment .
- QUE LA GENT NO HAGI DE PENSAR AMB TRANSITAR PER ALTRES CARRERS PER TAL D´EVITAR LA GRAN CONTAMINACIÓ I SOROLLOSITAT
- PROUS ACCIDENTS LA AVINGUDA, ES PERILLOSA I POC HUMANA.
SUMA’T A LA NOSTRA INICIATIVA I AFEGEIX LES TEVES RECOMANACIONS PER TAL QUE POGUEM POTENCIA LA SALUT I LA QUALITAT DE VIDA DE TOTS ELS VEÏNS I COMERCIANTS DE PRÍNCEP D'ASTÚRIES
El veïnat opina
Princep D´Asturies
Projecta Princep D´Asturies
Andoni
2016-11-29
He vist el projecta . Es molt raonable tant per la movilitat con per el veins . Enhorabona.
mirant per la finestra
laia de princep d asturies
2016-11-29
Amb tots els respectes a opinió d en JORDI DEL BARRI hem de començar a entendre que les ciutats no han d estar pensades pels vehicles, sino per la gent que hi viu. T asseguro que jo treballo, 6 dies a la setmana, i la meva reflexió sobre la necessitat de millorar les condicions del carrer i el suport al projecte de pacificació no vé donada pel temps lliure, un esperit hippie o les ganes de tocar la moral als conductors. Necessitem més qualitat de vida, menys cotxes, més arbres, més transport públic. Pensar que podem mantenir un model de ciutat com l actual menystenint la salut dels ciutadans és quedar-se ancorat al segle passat.
Que la gent no tingui temps de pensar en un problema, no l elimina, sinó que l agreuja i hauríem d estar agraïts a la gent de la plataforma que s ha passat incomptables hores del seu propi temps per fer coneixer la situació de l avinguda.
Que la gent no tingui temps de pensar en un problema, no l elimina, sinó que l agreuja i hauríem d estar agraïts a la gent de la plataforma que s ha passat incomptables hores del seu propi temps per fer coneixer la situació de l avinguda.
NORT I SUD
Montse Reyner
2016-11-28
Tota la raó, no es pot cambiar ni el Nort ni el Surt, ni el sentit de rotació del planeta,ni les estacions, ni el dia i la nit, únicament com essers humans podem cambiar la nostre actitud, intentá millorar la vida els uns dels altres, tant se val si treballes, si mires per la finestre , si corres , si morim o si vivim , el que ha de comptar es si deixerém un món una mica millor per els ja ens precedeixen i els que ens precederán , i que ells intentin fer-ho molt millor que nosaltres, en joc estará la superviencia com humáns, i tots tenim la nostre, raó , de aixó no hi ha cap dupte.Salutacions
2020
Montse J.
2016-11-28
Avui surt un article a la Vanguardia que fins el 2020 moltes coses cambiarán a la nostre estimada ciudad i una d'ellas, ens agradi o no,es la reduccio del trancit,per tan la remodelaçio de la nostre avinguda está seguin el que es fera a tota la ciudad en els proxims anys i despres vindra la Meridiana. Ens hem d'costumar a deixat el coxe a casa. Anem cap a una societat on les ciutats serán mes humanas, on el transporte privat deixara pas al public molt mes millorat. Anims a tot-hom els cambis costen pero ja ens hi acostumarem.
Re:2020
JORDI DEL BARRI
2016-12-07
Amb tots els respectes i sempre amb actitud assetvia, dir què el "moviment" que darrerament se sent de "deixar el cotxe a casa" no sempre es pot fer ja què moltes persones per moltes raons els cal moto o cotxe (com es el meu cas) per moiore-t per la ciutat. No nego que per anar al centre per exemple sempre agafo metro o FGC però per anar a altres llocs de la ciutat sobretot si anem dos o més sempre cotxe, primer perquè es mes còmode i segon perquè am el què portem a sobre es impossible anar en metro o bus, es a dir ciència ficció. L ' Ajuntament no pot caure en un parany de fer estrets carrers de sortida i entrada de BCN, ja que son sortida natural, est oest nord o sud. Si fas estrets carrers el trànsit natural anirà per altres indrets col.lapsant-ho tot. Per exemple fer mes ample la Meridiana amb voreres de Boulevard parisenc es de riure, sincerament i malbaratar diners que son de tots. Ho sento però es el que penso. Jo si em vull canviar de barri el què no faré es comprar-me un pis a la Meridiana i acte seguir reclamar menys trànsit.....si vas a viure alli ja saps com va. I el projecte de P. Astúries amb un sol carril de pujada compartit amb bus es una bestiesa. Espero equivocar-me però conec amics que viuen en altres barris i ja m' ho han avisat......amb reduir un sol carril n'hi havia prou i la permissivitat dels caps de setmana per aparcar espero que no us afecti perquè no tots tenim 30.000 € per comprar una plaça de pk al barri oi?....això també us afectarà si us venen visites.recordeu-ho.....
reforma
Jordi del barri
2016-11-28
Soc un veí d un carrer pròxim. Agradi o no Príncep d Astúries es una artèria important que comunica Nord amb Sud. Com a tot arreu, reduir carrils i a la vegada impedir aparcament els caps de setmana comporta molèsties a la gent que te mobilitat amb vehicle. reduir carrils, quan hi ha trànsit comporta mes sorolls i fums, com passa al carrer Gran de Gràcia. I tremolo el dia que tallin aquest, ja que Príncep d Astúries com sabeu, el deixen de pujada amb un carril i compartit amb bus. Crec que amb reduir un carril n' hauria prou, espero que ningú se'n penedeixi, ja que limitar la mobilitat, el què fa es desplaçar el problema d un carrer a un altre. Hi ha pocs carrers que vagin de nord a Sud i aquest n' es un (agradi o no). Com em deia fa poc un veí del vostre carrer, "hi ha molts veïns que com no tenen res a fer, es passen el dia mirant pel balco, d' altres treballen i no tenen temps de pensar si hi ha trànsit o no....."
Re:reforma
Joan
2016-11-29
No vius a Princep D´Asturies . i per aixó no ho entens que primer es la salut i tranquilitat del veins
La movilitat dels cotxes que ens molesten dia a día ens importa un "pito" que agafin el transport public o que pasin per el teu carrer , aixo podríes ser mes solidari, per d´aixo crec que tens una asignatura pendent .
La movilitat dels cotxes que ens molesten dia a día ens importa un "pito" que agafin el transport public o que pasin per el teu carrer , aixo podríes ser mes solidari, per d´aixo crec que tens una asignatura pendent .
Re:reforma
Alfons
2016-11-29
Ens hem d´acostumar a pensar amb una Barcelona mes relaxada, tranquila i sense la vogería que la nostra generacío l´ ha convertit. Afortunadament la gent jove que ens empeny , ho te clar. Está escrit a algún lloc que els cotxes tenen preferencia a la tranquilitat dels veins? .
Re:reforma
Pere
2016-11-29
a Princep D´Asturies ja ens van desplaçar el transit del Carrer Gran de Gracia fa uns anys . 3 carrils es perfecta per la sostenibilitat del carrer. Pensem que tenin la Via Augusta que está molt poc utilitzada.
Ítems: 21 - 30 de 171